Thursday, October 9, 2008

Mesra Mall

Esok perasmian Mesra Mall di Terengganu...pergh...aku melepas dow...konpem ade jamuan makan...awek da melepas, takkan makan free pon melepas...haih

Tu la orang suruh pegi Kemaman, tapi ade orang tu tak nak...kalo nak tau, orang tu aku le...

Kalo korang nak tau, semase aku berade di Kemaman aku pasti tak terlepas tengok progress Mesra Mall...tiap kali aku lalu depan mall ni, aku mesti tertanye2 bile la mall ni siap...ngan harapan agar mall tu cepat siap...

Tapi tu semue harapan palsu semate-mate...hari perasmiannye ialah pade hari aku berade di KL...iaitu esok...thanks to Epul Abrar atas pemberitahuan tentangnye...tapi takkan aku nak amek flight semate-mate nak g mall tu kan...ish takdo kojo den nak wat camtu..haha

Kalo Mesra Mall ni bukak time aku ade kat Kemaman, aku tak balik KL pon tak kisah...sampai camtu sekali aku berharap...tapi aku tipu...make korang kene tipu...hee...giler ke ape aku tak balik KL semate-mate Mesra Mall...KL rindu aku kot nanti...haha

Papehal aku tribute post ni to Mesra Mall...chalo~

1 comment:

siti otai said...

haha..aku teringat lak iklan mesra mall kat radio..'jom pergi mesra mall(dialek ganu)"..lawak dowh..