Wednesday, October 8, 2008

melepas~

Ahad lepas, aku pegi ke wangse maju untuk berinternet...di rumah rakan-rakan...online for free... bak kate orang putih 'free of charge'...so sape2 nak online free, datang la rumah diorang...diorang tak berkire pon...baek sungguh..

On the way tu, aku ternampak diorang makan plak kt restoran Zatimanis...so lepak jap ngan diorang...tunggu diorang abes makan...sambil usha amoi2 lalu-lalang dan berbalas2 pandangan ngan diorang...

Apabile pinggan dah licin, perot da penuh, hutang dah langsai, kitorang pon berambus dari situ...tengah jalan2 sambil bersiul2,tibe2 ade teksi stop kat depan pondok guard...make penumpangnye pon keluar...iaitu sorang awek...seluruh pandangan aku teros tertumpu kat die tanpe kelipan mate...

Aku ingat die berseorangan...tapi dandan kluar plak sorang mamat dari teksi tu jugak...laaa Ketek rupenye...awek die cun dow...haha...naseb baek aku tak mengorak langkah...awek member rupenye...haih melepas~

Tapi adekah Ketek rampas awek die dari aku?

3 comments:

Arif Dzulkifli said...

awek member,awek kiter jgak..ape susah..harhar~

Unknown said...

sharing is caring. hahaha

ryd said...

aku setuju ngn ko yorke...haha