Tuesday, October 7, 2008

Den dapek kepalo ko, den lotupkan...den janji

Dulu time aku main mercun aku tak pernah terpikir yang sebenarnye orang lain meluat dengar bunyi letupan mercun..boom sane...boom sini...orang2 tu mesti rase tertekan...kalau membunuh itu halal pasti dah banyak berlaku pembunuhan time bulan Ramadhan..iye tak?

Kini setelah meninggalkan karier sebagai pemain mercun tegar, aku terase aku nak bunuh pemain mercun plak la...kalo tak dapat bunuh, atleast kalo dapat cederakan sket je pon jadi la...itu la ape yang aku rase pade hari terakhir Ramadhan iaitu tanggal 30 September 2008...

Tengah den sodap2 nak buko poso ni, orang rumah sobolah tu main morcun plak...tercokik tokak den sebab terkojut...terkial2 den carik air klapo (time2 tercekik pon air kene la best2)...haih...den marah ni...lalu den berjanji (seperti tajuk di atas)...maap aku tetibe nak cakap loghat nogori...sebab aku beraye di Negeri Sembilan...kalo tak paham, anda bleh ajukan soalan...

Nilai2 kemanusiaan telah aku lupekan semase perasaan amarah itu keluar...maybe sebab syaitan pengaruhi aku...sebab syaitan dah bebas,bulan Ramadhan dah abes...logik pe...kan?

No comments: