Saturday, October 18, 2008

$%@!* blackout lagi!

Ape anda buat bile takde letrik kat rumah? Apekah perkataan pertame kluar dari mulut anda? Apekah bende pertame yang anda tampar atau baling? Atau apekah tindakan murni pertame anda?

Hari ni apartment aku banyak kali blackout...make sumpah seranah dengan tak sengaje dikeluarkan...perlu contoh ke? tak payah kot...alaa carut-carutan biase...

Blackout ni telah merosakkan aircond di ruang tamu...sangat la sial...nasib baek pendingin tambahan ade...si kipas...

Sebenarnye apartment aku ni dah pernah terjadi blackout mase malam second day lagi...tapi tu bukan rumah aku sahaje...tapi seluruh rumah di daerah Kuala Belait...so sape2 yang tengah buat projek tu, tergendale la sekejap projeknye...

Malam tu secretary department aku tengah tengok Amazing Race Asia...name die Jenny Lee...mok ko tau kan sape Jenny Lee? aku tau ko kenal....hahaha...ha die ni punye la suke giler cerite tu,tapi malam tu blackout plak...die siap call apartment aku tanye kat sini blackout ke tak...kalau tak die nak datang nak tengok...obses kan die? bukan obesiti ye, tapi obses...tapi die agak sihat sebenarnye...hehe...keobsesan die terhadap ceritu tu agak terserlah kerane on the way balik dari dinner malam tu,die yang berbadan semangat tu bercerite dengan semangatnye pasal ceritu tu...aku tak paham pape pon...so layankan je sudey~

Aku mengaku aku agak sedikit gementar malam tu...sebab ni tempat baru, aku tak biase lagi...jadi tak salah kan?

No comments: