Thursday, October 16, 2008

Konon-kononnye beraya di Brunei 1

Semalam,Rabu adelah hari paling awal aku bangun dalam beberape bulan...iaitu selepas aku balik dari Kemaman time bulan puase...eh jap...tak sampai beberape bulan kan? ngahaha...baru je lagi~

K k takde la lame sangat...tapi semalam aku bangun pukul 6.15...awal tu~ pergh awal giler ar!!! Terpakse beb...limo datang ambek kul 7...flight aku kul 1005 pagi...

Mandi, pastu siap2, then breakfast...then tunggu limo datang ambek aku nak g airport...tunggu nye tunggu tak datang2 gak..janji kul 7, ni dah lewat 2 minit..haih...aku pon call driver tu...rupe2nye die tersesat kat taman seberang tu ha...laaaaaaaaaaa.....

Aku naik kete Toyota Camry baru~ pergh syok...memang btol2 baru la...baru je pakai 2 hari...emm semalam jem la plak kat MRR2...setengah jam jugak la sangkut...then bile je clear aku pon hasut driver tu "pakcik speed ar, ape lagi...kete baru ni, rugi tak balon...balon je abes2" pastu pakcik tu terase tercabar, die pon speeding...haha...up to 150 km/h beb~ teserlah muke kepuasan di wajah driver tu...haha..

Akhirnye~ aku sampai airport dengan selamat...Alhamdulillah~

Selepas check in,aku gi level 2 untuk breakfast lagi...bese la perot aku cepat lapar...heee...aku gi ngan si engineer amoi, Yun...ade lagi sorang yang ikot skali tapi die gi makan ngan parents die...so aku dating jap ngan amoi ni kat Food Garden...heee...

Time tu ade awek-awek stewardess AirAsia breakfast skali kat situ...pergh cun2 dow...tapi lame2 aku perhatikan, aku analyze jap, takde la lawa sangat pon...make up je lebih...tebal nak mampos make up diorang...macam kene lumpur lepas main bola...lagi satu diorang ni lepas suap makanan, mesti btol2 kan balik make up diorang...setiap suapan plak tu...tak leh blah...stalker kan aku ni? haha...

Tapi aku fokus balik ke makanan aku...sebab tu sume duniawi je! kan? kan?

Da kenyang, kitorang pon menuju ke gate...gate aku A05...jauh gak nak berjalan dalam tu...ponek kaki den...on the way tu ade la kedai2 souvenir yang tak sesuai untuk dijadikan souvenir...sebab sume mahal2! baek aku je yang pakai dari bagi orang lain...hehe

Si amoi kawan aku tu usha beg BMW F1 tu...harge die rm700! tros die kdai sebelah...haha

Kitorang masuk kul 9 lebih kot...lebih kurang la...lepak2 jap...then masuk plane..

No comments: