Friday, October 24, 2008

Beef Luleh punye pasal aku sanggup ikat perut

Apehal perot hosmet aku lapar awal giler hari ni? aku tengok jam baru pukul 4 lebih dowh tapi dah lapar giler...

Aku dapat merasekan asid memancut-mancut dalam perot die...tak boleh teros macam ni die pikir...kene balik awal jugak hari ni!

Dandan jam dah nak dekat 4.30 mase die merungut...kat sini balik awal pukul 4.30 sebab gelap pon awal...pukul 6 dah nak mule malam...

So balik la pe lagi!!!

Pack barang cepat2 pastu teros chow...malas nak repot kat David dulu...kat rumah kang jumpe lagi...oh David ni supervisor aku kat sini...lupe nak kenalkan...

"Ari ni nak makan mane?" die tanye...aku dan si amoi jawab ar mane2 pon ok...no prob...selagi tak makan pork, ok aje...nanti perot kene samak...

Camne nak samak perot? ade idea?

Kemudian si amoi tibe2 mengidam kebab...mengandong ke ape amoi ni aku pikir...mengidam2 plak...padahal kurus je aku tengok...haha...

Tapi menarik gak tu aku pikir...mase si amoi cerite pasal kebab tu, air liur aku dah meleleh-leleh dah...basah seluar (bukan sebab mimpi basah ye)...haha...takde la aku tipu je...tapi gaye penceritaan die tu menyebabkan aku plak yang mengidam..

Jom2! makan kebab! tibe2 hosmet aku plak yang semangat...haha

Tapi si amoi ingat2 lupe jalan ke kedai kebab tu...jadi kitorang tersesat ke mane ntah...dan tibe2 plan bertukar...kitorang makan je kat kedai tempat yang kitorang sesat..

Si amoi dan hosmetku order makan n minum tapi aku order minum je...sebab aku dah muak asek2 tengok senarai makanan dalam menu same je...aku nak sesuatu yang baru...yang unik...tapi takde...jimbet...so minum sudey~ kerane aku masih termimpi2 akan si kebab...

Hosmetku punye la bongok...die masuk2 je teros nak order makanan kat orang yang ade kat dalam kedai tu...tapi orang tu adelah customer lain...hahaha...buat malu je..

Customer tu hot dowh...pakai baju nampak cleavage dan nampak separuh buah dade die...serupe macam tak pakai baju..baju pon jarang...nasib baik die pakai bra...kalau tak free show je...haha..tapi aku tertanye2 bleh plak pakai camtu kat brunei...kat sini pegangan Islam agak kuat..

Tapi si cleavage ni la yang bantu kitorang cari kedai kebab tu...

Ngahahahaha!!! dapat jugak aku makan kebab!

Si amoi yang tanye kat si cleavage...mule2 hosmetku suruh aku pegi tanye tapi takut nanti mate aku ke lain..silap2 lempang sampai ke muke kang...haha...so aku suruh si amoi je pegi tanye...

Dengan map tisu yang ade pade kitorang, hasil lukisan si cleavage, misi kami diteruskan...tapi si amoi dan hosmetku dah kenyang, dah makan lamb chop...aku tak kire misi ni harus diteroskan sebab aku tak makan lagi...

Ngahahahaha....

Mule2 sesat gak, tapi disebabkan Brunei ni kecik je akhirnye kitorang jumpe gak ke Casbah London Kebab...aku order Beef Luleh, hosmetku yang tibe2 lapar balik tu order Lamb Doner...ape jadah beef luleh tu aku pon tak tau...makan sudey~ janji bukan pork...haha

Name bukan main hebat tapi bungkusan nye macam kat pasar malam! naseb baek sedap...

No comments: