Saturday, October 25, 2008

Bile dah mabuk, ha macam ni la jadinye...

Aku masih lagi nak bercerite pasal aku pegi Miri tadi...tapi ni untuk perjalanan pulang pule...

Diorang amek kat tempat dimane aku diturunkan iaitu Sugarbun,E-Mart...tapi hujan sangat lebat tadi...jadi aku terpakse menunggu macam orang dungu kat situ walaupon diorang dah ade kat sekitar E-Mart tu...haih...lebat giler babi sampai tak nampak jalan...

Lebih kurang 20 minit lepas tu baru hujan reda sket...haih...dan baru la bleh balik...

Aku risau gak mase nak pulang tu...takot diorang dah mabuk...tapi supervisor tu ok...cume pakgad tu dah tak betol dah...haha

Mase nak pegi Miri pakgad tu punye la diam je...tapi time balik, huh! die paling bising sekali...dah mabuk!

Ntah ape lancau die merepek, menyanyi, membebel, sume2 la tak btol...haha...tapi lawak gak...kitorang gelak je dalam kete tengok die macam tu...haha

Die mintak tukar lagu cine...tapi die menyanyi dalam bahase iban...haha...bongok...

Die sedar tak sedar je tu sebab die ade cakap die akan bising bile mabuk...dah sah memang mabuk la tu...haha...

Yang supervisor aku ni pon layan je die...mintak nyanyi lagu raye...pakgad tu pon nyanyi la "selamat ha ha ha ha ha ha ha ha" die bukan nyanyi pon tapi gelak cam syaitan...haha...cibai nye pakgad...

Die tanye kampung aku kat mane pastu gelak lagi cam syaitan...haha...bongok...aku baru nak jawab tapi pastu gelak same2...haha

Memang lawak ar tengok die...tak bajet die leh jadi camtu sebab die ni pendiam je sebenarnye...Wesliy name die...

Nasib baek die jenis mabuk yang tak kacau orang...aku risau die usik si amoi je...hihi...

Aku curious, ape jadah la die buat time tunjuk2 jari kat cermin...rupe2nye die nak kire air hujan...memang sial la pakgad ni...haha...tak leh blah...

Supervisor tanye ape no plat kete depan..die jawab huruf M...mabuk2...haih...papehal pakgad ni memang lawak bile dah mabuk...haha

Dan nasib baek aku sampai rumah dengan selamat...fuh~

No comments: