Monday, September 8, 2008

hitam

Aku pasti sume org mesti tau kentut tu ape kn..kalo sape2 yg xpaham dlm bahase melayu, dlm bahase ingris nye 'fart'..phm kn? kalo xphm gak mmg bebal ar..haha..kentut ni mmg normal tp ia juge boleh jd malapetaka or disaster jika ia berlaku xkene pd tmpt n waktunye..hehe..ha ni nk start cite ni..ade satu peristiwa htm tlh berlaku semase internship life aku kt kl ni..ia brlaku dlm tren..pagi la time aku nk g keje..besenye pagi2 ni mmg pack ar tren tu, mmg xleh grk2 sgt ar..kalo grk sket kang trsentuh org sblh plak pastu org tu mesti pndg panas kt ko n dgn skeptikal nye org tu dlm hati mesti ckp 'hei bdk ni nk rabe aku ke pe,sbr2'..lg2 pompuan mmg slalu la pndg semacam je...haih..k k fokus2 kt topik asl..time tren tgh brgrk n on the way ke titiwangsa n dlm keadaan sesak gler babeng, tibe2 ade bau-bauan sengit dtg dr ntah mane yg menusuk hidung hggakn keadaan mnjadi xkeruan dan sume org mule cocok hidung msg2 dgn jari..tu 1st time..sume org stil leh wat muke slamber lg la..cume msg2 pndg antare satu same lain dgn hati mgkn brkate "demmit..mesti die ni kentut"..hati org kn,sape la tau..hehe...tp xsampai 2 mnt stgh pastu dtg lg gelombang ke-2, bau yg kali ni lbh menusuk hgga trpancut2 drh dr hidung..bau kali ni aku rase jin pon xthn... haha..mmg kaw2 ar..ape bende ar org tu mkn agknye..tibe2 kluar suare yg agak kasar tp cube dilembutkn, "nyah ko kentut eh?"..pastu jwb sorg lg.."pale hotak ko nyah,suke2 ati je tuduh i".."ntah2 u kot,i knal la bau kentut u".."u jgn wat hal nyah"...haha..bongok nye maknyah..pastu time jantan2 ala2 pompuan tu gaduh mulut, tibe2 bunyi 'keplooooooooooooot~~~'...bunyi nye sgt halus n panjang..mcm bunyi buih cube kluar dr air..mmg halus ar..jd 2 kali plak tu..tp jgn pndg remeh bunyi tu sbb baunye bkn calang2 bau..aku rase bayi br lahir pon leh mati ar kalo trhidu bau cmtu...pergh mmg kaw2 ar bau die..haha..demmit nye pengentut..korg igt perang tu je ke leh wat keadaan huru-hara, kentut pon bleh laaaa...haha..lantas hati2 penumpang mnjadi tdk tenteram dan tidak keruan..msg2 cube nk larikn diri dr malapetaka tu..tp ape kn daye,msg2 tersepit kot..jd bau je la...haha..msg2 tegarkn diri dgn bau tu dan mule menadah tgn smbl berdoa nk dpt selsema ari tu..kalo selsema hidung trsumbat, jd trselamat la kn..haha..tp doa xkesampaian..cume leh brhrp cpt sampai ke destinasi je la..kuikuikui..kesian~ bau tu thn lame n ssh nk hlg plak tu..haih..cite blom abes lg ni sbb xjmpe lg pengentut tu..kalo da ramai2 cmtu cmne la nk cr..da la timing die lpskn kentut tu baek, time org bising2...haha...so trlps lg kali ni..haih..igtkn yg td tu last, tp pastu dtg lg gelombang ke-4..ni da melampau ni!! mkn bangkai ke ape org tu..haih..time tu da nk sampai ampang park..so aku mkn ceria sbb aku trn kt situ..trsimpul senyuman di wajahku..haha..aku dlm hati brkate "at last,dpt jgk aku blah dr bencane ni"..then sampai pon kt ampang park..i'm free!!! korg xtau cmne perasaan aku time tu..mmg best gler ar...kalo dpt mkn free pon xbest cmni..ngehehehe..tu la antare nightmare aku time keje kt kl ni..aku hrp mangse2 tu sume msh idop n smpai dgn slmt ke tmpt keje msg2..sbb aku rase bau cmtu leh membunuh dow..effect kt mental kite..leh jd retard kejap...haha..tp aku msh normal ar sbb aku br exposure thp 2 1/2..kalo dh msk thp 4 tu maybe bleh jd separa retard..kuikuikui...n aku hrp pengentut tu dpt dikesan..kalo dpt tu kite kentut plak kt muke die ramai2..haha...aku nasihatkn korg la, kalo nk kentut tu, lpskn kt tmpt2 lapang n xde org..ni kt tmpt ramai n sempit plak tu jd pilihan..mmg demmit ar org tu..ha mkn pon kene plh gak...slh plh kang kluarkn gas beracun plak..mati plak kang org sekeliling..haha..end of story

1 comment:

LuKe HaKiM said...

the best post!
two thumbs up!!