Thursday, September 25, 2008

Die ni bodoh ke bengap?

Aku cukup tak suke orang putar belit kenyataan ni...tapi tu la yang Teresa Kok buat...so aku tak suke die ni...selepas die keluar dari ISA die cakap makanan yang die dapat 'similar to dog's food'...beberape hari lepas tu die cakap die tak pernah buat kenyataan tu tapi 'slightly better than dog food'...wei jangan ingat orang lain bodoh la...jelas2 ade video sebagai bukti yang ko cakap camtu..tu la cakap tak gune akal, ikot perasaan je...lemah!

Aku tak tau la macam mane die ni boleh terpilih jadi ahli parlimen...tak de ciri2 berjiwe rakyat langsung! sebab die tak puas hati ngan makanan yang diberi..wei bersyukur la orang bagi makan..daripade orang miskin tu ntah2 dalam sehari nak dapat makanan pon susah...jangan ingat ko ahli parlimen orang nak bagi ko makan secret recipe or starbuck...that will never happen!

Korang fikir la, orang macam ni ke yang layak nak pimpin negare? i must say she's not good enough...not qualified at all...maaf ye Teresa jike kasar sangat...atleast aku jujur tak macam ko! huh!

1 comment:

phiya said...

Org mcm 2 x pyh tercalon pun jd ahli parlimen,aku pun heran jugak bengap btul la org yang pilih dia 2,bengap kuasa 2.Bukan kata kau aku pun menyampah ngan dia 2!