Wednesday, September 17, 2008

aku aku aku

5kisah-kisah ini semue berlaku semalam...

1. sampai je opis SV(Supervisor) panggil..ingatkan nak tanye khabar ke ape..rupe2nye nak sound aku pasal aku tak habaq sama dia aku balik kl...aku kene marah...padan muke

2.opis ak sejuk lakhanat..aku gigil

3.jam aku putus..aku cari gam gajah tapi tak ade..jumpe gam uhu..boleh la..tapi tak berkesan..damn..aku malang

4.aku terdengar kat radio ade name tempat bukit katil kat melake..aku harap aku akan dengar lagi name tempat lain seperti bukit cadar,bukit tilam,bukit selimut,bukit comforter...aku berharap

5.ade sorang awek berpaut kat lengan aku kat dalam tren..sian die tak stabil..jangan jeles..hehe..aku suke

2 comments:

Arif Dzulkifli said...

adegan ke-5..aku nk jugak!!..harhar~

Anonymous said...

jap teloq,stkt awek huduh baek xyah aa..at least muke cm ozawa lah.hahaha