Monday, September 8, 2008

Bilikku

Di sini aku ingin berkongsi keadaan bilik aku dengan kamu semua..di salah sebuah hotel di Kemaman.

1.Pintu
Rosak...Kalo nak curi barang-barang aku memang senang...silekan...tapi segale harte aku da bawak pegi keje...so melepas la pencuri-pencuri di luar sane tu...lagipon Ramadhan, tak patut mencuri..hehe..so barang-barang yang lain aku consider selamat.

2.Tingkap
Tak ade...ye bilik aku tak ade tingkap..pelik kn? aku pon pelik...haha...ni la 1st time aku duk bilik hotel yang tak ade tingkap...kalo ade kebakaran memang 90% aku jamin aku tak ade peluang nak hidop sebab tak ade alternatif nak larikan diri..

3.Katil
Ade 2 katil...both are single...lalu aku cantum jadi double...so dapat harge murah sket...haha..save duit...tapi bukan aku yang bayar..haha...so kat situ aku tak rugi ape-ape...enjoy sudey~

4.Wi-Fi
Nasib baek ade Wi-Fi...kalau tak melangok aku dalam bilik ni..

5.TV
Siaran yang tak konsisten...kejap ade kejap takde..Sebab ape? aku pon tak tau kenape...kalo aku report baru la elok balik...so penghuni lain pon dapat faedah dari tindakan aku tu...prihatin kan aku ni? hehe...

6.Laundry
Segale pakaianku dijamin bersih dan terlipat sebaik sahaje aku pulang dari keje...syok~

So ade baek dan buruknye..tapi..aku tetap enjoy~

2 comments:

Sakilah said...

at least:
no need to rent a house rite?
no need to do the laundry..
no need to iron ur shirts..
but,
I LUV KL!! ha3..
(sajer wat ko jeles)

ryd said...

hoho..bikin gua jeles ha...tunggu la aku akan pulang jugak nanti..haha