Tuesday, September 23, 2008

The beauty of 'sangap'

Hari ni aku rase lame giler nak abes keje...bukan hari ni je tapi tiap2 hari! aku bukan nye buat ape-ape sangat kat pejabat ni...setakat menguap, tengok jam,kacau orang sebelah...pastu bace2 sket kalau mate segar...tapi kalau nak start bace je mesti nak menguap...aku tertanye2 gak note2 ni sume ade ubat tido ke?

Kalau ade keje pon..keje yang mudah2 je..tak menguji minda langsung! haih...kat kl ni aku tak de internet access...kalau kat kemaman internet die heaven~ status excellent~ kat kl ni bebal...kedekot taik hidong masin! wireless ade tapi tak nak bagi password..kan aku da sangap...demmit...

Aku mule jadi tak keruan...bontot dah terlalu panas...hati tak senang...aku pon pergi bilik manager HR, encik Omar...die ni botak...haha...tapi sempoi...die ni antare orang yang aku selalu lepak bersame ar...aku pon tanye la die pasal broadband2 yang ebelebel kat pasaran...die ade 3G Celcom tapi beli lagi Celcom broadband...die beli sebab die nak raye kat Sabah tahun ni...die cakap kampung bini die hulu sebab tu die beli...haha...selambe je kutuk kampung bini...

Tanye punye tanye last2 die suruh aku tengok sendiri kat internet...haih...pasal die pon tak tau sangat...so aku keciwa...arghh aku da boring giler babi ni...aku pon cek2 la laptop company ni kalau2 ade game ke...aku cek la kat accessories then kat entertainment.....aarrrrgghhhhhh xde game!!! sengalnye laptop! yang ade hanyelah:-

1. sound recorder
2. control volume
3. windows media player

Tu sume bukan nye entertainment!!! bebal la!!!

Haih...aku blank ni tak tau nak buat ape...last2 aku dengar lagu pastu terlelap..settle! tak payah nak pening2...tido kojap...

Ape yang aku maksudkan the beauty of sangap ni ialah ia akan buat akan buat kite lebih berusahe untuk dapatkan sesuatu bende tu sampai kite dapat...tapi aku tak dapat pon internet...
pegi rumah mok si gemok and the gang baru dapat..haih...kalau la aku sangap nak study kat utp dulu, confirm aku sukses...hoho...four pelet beb!!!

No comments: