Friday, September 26, 2008

Aku suke time....

Aku betol2 enjoy time...

-nak malam
-tibenye Ramadhan
-tibenye Syawal
-nak tido (tido syok~)
-1 saat lagi nak berbuke
-1 saat lagi nak abes exam
-nak cuti dan sedang bercuti
-abes sekolah
-dapat duit (samade duit raye or duit yang aku mintak)
-dapat makan free
-family n friends ingat birthday aku
-dapat awek (yang ni belom dapat rase lagi tapi aku suke)
-karaoke! (lame siot tak karok)
-lepak mcd
-lepak tepi pantai (layan jiwang ala2 dalam filem cinta)
-awek berpaut kat lengan aku (aku gagah beb)
-family buat open house
-fly bersame rakan2 ketike masih sekolah
-bermain bola (futsal n atas padang)
-paw parents nak beli itu ini
-tengok duit dalam akaun bank bertambah (susah2 je tambahkan...maceh)
-dapat internet access
-melancong
-ikan makan umpan pancing
-mandi jeram
-menang main snooker
-dapat result best2
-kerete aku bertambah pikap
-5 minit lagi nak abes waktu keje

penat dah aku taip...cukup2 la tu...

2 comments:

Sakilah said...

mane kude kesayangan ko?
bukan ko hepi tunggang kude?
jeng3..
=P

ryd said...

ye betol sakilah...maceh kerane mengingatkan aku..heee