Sunday, September 21, 2008

aku bosan

Hujan lebat di luar...kilat menyambar-nyambar...anging kencang giler hingge meniupkan badanku yang gagah ini...ye..iye terjadi walaupon tidak logik...korang pon tau kan aku berbadan sasa? mane mungkin aku ditiup angin...haih...

Sebelum hujan, cuace agak cerah dan ade la mendung-mendung sket..selang-seli la..kejap2 mendung kejap2 cerah...tanpe diduge hujan ribut tibe2 datang diikuti kilat berdentum-dentam memanah bumi...adakah ini semua berlaku disebabkan beberape orang di rumah mok ini yang berniat nak berbuke sebelum waktu yang sepatutnye? adakah tuhan murka? maybe...

Aku bosan...aku bosan...aku bosan...aku tibe-tibe teringin nak buat keje bodoh walaupon dalam bulan Ramadhan...tapi aku tak ade idea..bolehkah anda hulurkan bantuan dengan menyumbang idea yang bernas?

3 comments:

Unknown said...

aku tau senang cite ko tido je kot umah teloq. haha.

Sakilah said...

terjun bangunan pon best~
x batal pose kn?
=)

Ain Nabilah said...

"korang pon tau kan aku berbadan sasa? mane mungkin aku ditiup angin...haih..."

teloq yg aku kenal takde la besar mana.
tahap2 aku je. kan sakilah?
hehehe.