Sunday, November 2, 2008

Tengok tv sambil buat muke tak puas hati

Sejak 3 hari lepas aku mencari sebuah perigi.Untuk humban laptop aku.Namun tidak dijumpai.Nasib baik.Laptop aku masih selamat.Kalau tak memang aku buat betol2.

Aku fikir care lain pule.Kali ni aku ingat nak hentak je.Tapi nanti kene menyapu pulak serpihan2 nye. Aku malas jadi aku batalkan.

Sebenarnye aku masih sayang laptop aku. Mahal kot.Warranty tak abes lagi plak tu.

Aku fikir2 balik ape kejadahnye aku nak buat sume tu hanye sebab tak dapat online.Bukan salah laptop pon.Aku hanye ikutkan perasaan.

Tak patut. Itu sume hanye permainan syaiton.Memang tak patut.

Sejak due menjak tige menjak ni, internet di rumah aku dilande masalah. Akibatnye aku dan hosmet menjadi tak tentu arah. Sehinggekan die tak henti2 menyumpah seranah.

Tapi akhirnye penantian itu berakhir juge. Malam ni aku dapat online. Dan aku tak lagi dengar ayat2 carutan hosmetku.

No comments: