Saturday, November 22, 2008

Suareku dipenjare ketike mendendangkan lagu Dipenjare Janji

Terime kasih rakan-rakan. Kerane membuat suare aku pecah yang ke-2983 kali nye.

Terime kasih rakan-rakan. Kerane membuat aku gembire malam ni. Malam minggu depan kite karok lagi ok!!!

Korang lihat aku cakap terime kasih due kali di atas. Takkan tak paham lagi kot kan? Ha campur yang tadi jadi 3 kali.

Cukup la tu. Asalkan ikhlas. Ye tak?

Tapi nilai persahabatan ialah-------> priceless. Jadi tidak salah cakap banyak kali sebenarnye.

Tapi aku malas. Mampos.

Bak kate insan bake kambing, Gedo:

"Rokok sekarton ni hargenye RM38. Tapi persahabatan? Priceles!!!"

Konon2 nye kalau cakap camtu, leh dapat kurang la. Huh. Aku taknak menyumbang kepade kematian rakan aku. Walau sesen pon. Harap maklum.

Aku sayang kawan2 aku. Aku tak boleh hidup tanpa mereka selain daripade family aku.

Tadi kawan aku yang paling sepet cakap die baru je couple. Tapi die taknak bagi tau sape awek baru die tu. Die suruh siasat sendiri. Dem. Takpe2.

Biar pecah di mulut jangan pecah di perut. Aku akan tau juge satu hari nanti. Nanti die bagitau aku sendiri jugak tu. Tengok la nanti.

Walau ape2 pon, aku tumpang gembire. Jike. Jike ianye benar2 terjadi.

Aku takleh blah ayat die ni:

kesunyian slama 2 taun setengah akhirnya terpadam
cahaya kian menyerlah
hatiku tenang lg riang
burbunga2 bak memerang

Harap2 awek die tu perempuan sejati. Skang macam2 leh jadi. Mane la tau kan.

Papehal semoga berbahagia SEPET.

1 comment:

Sakilah said...

oit2..
sepet tu Majin ke?
wahhhhhh!!!!