Thursday, November 13, 2008

Selamat tinggal Dayangku....

Yezzaaaaaaaaa.....

Aku sudah pulang.Tapi belom btol2 pulang lagi. Aku berade di KLIA skang. Aku tengah menunggu family aku. Tapi diorang datang sini bukan nak amek aku tapi nak antar mak aku, nenek aku, dan maklong dan paklong aku pegi Dubai. Nasib baek bapak aku tak pegi.

Aiya. Tapi aku nak ikot~ Ske ati je pegi tak ajak aku. Haih.

Dandan aku sampai Malaysia, diorang plak nak keluar Malaysia. Hari yang same plak tu. Tapi naseb baek aku sempat jumpe mak aku. Kalau tak bape lame lagi la nak jumpe.

Kepulangan aku sangat la mengejut. Ari ni nak balik, semalam baru nak bagi tau. Wtf?

Aku taknak balik lagi sebenarnye tapi SV da panggil terpakse la balik. Die rindu nak cari pasal ngan aku kot. Haha.

Tak puas sial duk Brunei. Aku tak jalan2 pegi sume tempat lagi. Ye la seminggu keje 7 hari. Bilenye nak usha tempat2 best?

Awek Brunei pon tak dapat lagi. Tak dapat nak pasang satu kat Brunei. Hihi.

Jadi aku boleh buat kesimpulan mission not accomplish.

Menyangap sorang2 kat KLIA.

Pergh punye la penat aku cari kedai makan yang ade provide wireless, rupe2nye wireless memang free kat KLIA. Dem. Penat aku jalan.

Aku jumpe satu kedai makan yang provide internet siap ngan komputer skali. RM10 per 15 minit. Pergh mahal la sial.

Fikir2 balik tak berbaloi kalau beli. Baek aku makan McD je. Ye tak?

Papehal aku tak puas duk Brunei. Dem.

No comments: