Sunday, November 9, 2008

Rock n Roll till morning baby~~!!!

Sedang aku menyiapkan kerja2 yang berlambak, kedengaran muzik rancak berdentum-dentam sampai jantung aku pon berdegup2 ikot rentak muzik tu.

Aku ingatkan hosmet pasang lagu kuat2. Biase la, memekak di hujung minggu. Ape lagi boleh buat riuh-rendah kat rumah ni kalau tak memekak terlolong.

Aku pon pasang telinge kat pintu bilik die. Senyap je. Takde suare langsung pon. Dem. Dari mane plak datang bising tu.

Skali datang dari rumah belakang da. Punye la bising pasang lagu dangdut. Buang tebiat ke ape jiran belakang ni. Pastu aku dengar gelak ketawe orang perempuan. Macam syaitan. Aku rase syaitan pon taknak ngaku gelak macam tu.

Aku pon intai la pe lagi. Cari tempat baeknye untuk skodeng. Tutup lampu belakang agar tak dikesan. Posisi tu memang terbaek la untuk skodeng. Konpem diorang tak nampak.

Mule2 aku nampak laki berjoget. Aik? Aku dengar suare perempuan tapi nampak laki. Tapi pastu baru la nampak pompuan joget2 tak tentu arah sambil gelak2 syaitan+ gedik.

Pergh berdangdut plak malam2 ni. Awal plak tu. Lepas isyak.

Dengar suare macam orang Indon. Aku rase memang orang Indon pon. Takkan orang Brunei layan dangdut kot. Mungkin ade tapi takkan la sangap sangat sampai nak buat parti liar dalam rumah.

Aku nampak diorang joget2 sambil pelok2. Sungguh liar. Dah macam clubbing plak aku tengok. Nasib baek pakai baju. Kalau tak pakai baju takkan berani bukak langsir plak kan?

Aku rase diorang dah sangap sangat. Ye la kat sini mane la ade nite club. Jadi pandai2 la nak hiburkan diri sendiri.

Memekak btol! Aku nak buat keje pon susah.

p/s: Tadi hosmet aku nak beli cd rock. Die test dulu cd tu. Skali lagu dangdut la. Naseb baek tak beli teros je. So ingatkan takkan dengar lagu dangdut, tapi dengar jugak kat umah. Haha

1 comment:

Unknown said...

Haha. Nasib baik ko tak join sekali.