Saturday, November 22, 2008

Aku pernah ade kekasih tapi die tak pernah mengaku kekasih aku

Bapak aku kalau masak sumpah masakan die pedas. Dem. Aku dah la tak tahan pedas. Tapi aku suke.

Tibe2 aku terase nak maki diri sendiri plak.Kalau dah tak tahan pedas, tak yah la makan pedas sial. Tapi sedap. Nak jugak. Bile dah masuk mulut susah nak benti.

Aku pelik kenape aku tak tahan pedas. Sedangkan family aku berasal dari Negeri Sembilan. Diorang sume memang makan masakan pedas. Diorang tahan. Tapi kenape aku tak tahan?

Aku sorang je plak tu!!!

Ha korang jangan nak suruh aku tanye mak aku sebenarnye aku ni anak sape. Jangan mulekan. Nanti ade mulut yang tak rupe macam mulut lagi kang. Jangan salahkan aku plak kalau jadi macam tu.

Tapi memang bapak aku masak pedas giler. Sumpah aku tak tipu. Kalau tak caye sile sudah, nenen ko tinggal sebelah.

Aku tadi dalam keadaan mengejar mase. Lepas makan ingat nak teros chow. Tapi terlupe plak nak gosok gigi. Jadi lepas makan aku pon teros gosok gigi.

Dengan rase pedas tak hilang dari lidah lagi ni, teros je gosok gigi. Korang rase ape jadi?

Aku meracau macam sial. Lidah terase nak putus. Bertambah pedas giler babi la sial. Sumpah aku menyesal gosok gigi mase tu.

Fooh~ die punye pedas memang kaw-kaw.

Sile la cube. Makan cili kemudian nye gosok gigi. Tapi lepas tu jangan ade sape2 yang memaki hamun aku. Tiade maap bagi mu.

No comments: